sâmbătă, 29 mai 2010

VIAŢA ÎNSEAMNĂ TOTUL










Micuţa DAVID LAURA ALEXANDRA s-a născut la data de 27.08.2009 în oraşul Vălenii de Munte, jud Prahova.








A fost cea mai asteptata si fericita veste pe care am primit-o. Doctorii ne-au spus ca este clinic sanatoasa asa ca la scurt timp am venit cu ea acasa.








Toata atentia era acordata micutei, un copil cuminte si plin de viata!






Prima luna


Am doua luni!









3 luni










4 luni








Am doar 5 luni si vorbesc!



6 luni










7 luni






TOTUL A FOST PERFECT până la vârsta de 8 luni când în urma unei răceli a ajuns la spitalul din Ploieşti unde doctorul mi-a spus: FETITA NU MAI ARE MAI MULT DE 12 ORE de trăit !!!

A fost un moment teribil !!! Nu am putut crede aşa ceva. Nu mi se spusese decât atât. Nu ştiam cauza, nu ştiam nimic. M-am rugat din tot sufletul la Dumnezeu să o SALVEZE !
De acolo ne-au trimis de urgenţă la spitalul ''Alfred D. Rusescu'' din Bucureşti, unde a fost diagnosticată cu 6 MALFORMAŢII CONGENITALE LA INIMĂ:

  1. Dublă cale de ieşire din ventricolul drept
  2. Transpoziţie de mari vase
  3. Fereastră aorto-pulmonară

  4. Canal atrio-ventricular

  5. Persistentă de canal arterial
  6. DSA tip ostium secundum
  7. Lipsa rinichiului stâng








Nu mai putea respira decât cu ajutorul aparatelor.




Unde era Alexuţa de până acum??? Unde era zâmbetul şi sănătatea ei??? Mă uitam la ea şi nu-mi venea să cred. Trei săptămâni am stat internată cu ea şi am păzit-o clipă de clipă, erau seri când aparatul arăta că inima ei nu mai bate, dacă ne-am fi luat după ce indicau ele ar fi însemnat că ea era moartă. Însă rugăciunile şi puterea lui Dumnezeu i-au mai îmbunătăţit starea, în sensul că din când în când mai putea respira şi fără oxigen.
Doctorii de la Bucureşti au cerut sprijinul Institutului Inimii din Târgul Mureş în vederea stabilirii oportunităţii intervenţiei chirurgicale, singura în măsură de a influenţa evoluţia bolii! Însă răspunsul a fost negativ. Deşi doctorii din Bucuresti ne avertizaseră că este o operaţie extrem de dificilă, că toate aceste malformaţii nu au mai fost întâlnite la o singură inimă(la noi în ţară), noi speram că cei de la Târgul Mureş să ne accepte.
Nu ne-am pierdut speranta si am inceput sa cautam si alti doctori de aici din tara, insa si doctorii de la Cluj ne-au dat acelasi raspuns. Ba mai mult, ne-au spus ca intervenţia chirurgicală este mult prea dificila şi că fetiţa ar murii pe masa de operaţie.
Momente de nedescris, sentimente exagerat de dureroase ne-au cuprins. Pur si simplu ne spun că nu are nicio sansa aici in tara. Cu toata increderea in Dumnezeu, ca El ne ajuta am inceput sa cautam pe internet clinici din strainatate. Nu avem niciun ajutor, nicio cunostinta... Am reusit sa trimitem diagnosticele si unui cardiolog din strainatate. Acesta din fericire ne-a dat o speranta. INSA NE-A SPUS CLAR : DACĂ FETIŢA NU ESTE OPERATĂ PÂNĂ LA SFÂRŞITUL lunii IUNIE, începutul lui IULIE 2010, nu mai are nicio şansă.

Trăim nişte momente de cumpănă, de suferintă, de neajutorare. Singura noastră speranţă ar fi ca operaţia să fie făcută în străinătate, însă costurile sunt exorbitante (peste 30.000 Euro) şi timpul este foarte scurt.

Mă rog la Dumnezeu ca acest strigăt să fie auzit şi dacă cineva cunoaşte vreun chirurg, sau poate dona o suma oricât de mică, să ne contacteze.





Cu lacrimi în ochi vă spun: NU vreau ca Micuţa Laura să moară!!! :( :(:(( Timpul se scurge atât de repede, secundele ei sunt numărate, nu poate supravieţui fără o intervenţie chirurgicală.





AJUTAŢI-NE VĂ ROG !!!




Mama Laurei: DAVID IOANA MIHAELA Tatal Laurei: DAVID VIOREL IONUT

Nr de contact: DAVID REBECA (bunica) :0729479558
fix: 0244 285537
cont BCR lei (David Oana Rebeca): RO 39 RNCB 031 808 265 168 0001

Cont BCR euro (David Oana Rebeca) RO 04 RNCB 005 908 265 168 0001

SWIFT: RNCB RO BU

BCR SUCURSALA TITULESC BRASOV, Bulevardul Eroilor 19A BRAŞOV, ROMÂNIA

Cazul a fost prezentat si la stirile PROTV din data de 29.05.2010, orele 19.00 , dar si la Romania, te iubesc pe PROTV din data de 30.05.2010, orele 18.00

http://stirileprotv.ro/stiri/romania-te-iubesc/romania-te-iubesc-sanatatea-e-in-coma.html

http://stirileprotv/video/o-fetita-de-8-luni-cu-o-malformatie-la-inima-a-fost-refuzata-de-spital/60425804

Incercam din rasputeri sa o salvăm.

De ziua copilului, 1.06.2010, cazul a fost prezentat la „POVEŞTIRI ADEVĂRATE”

http://www.acasatv.ro/emisiuni/o-fetita-de-numai-9-luni-risca-sa-moara-pentru-ca-in-romania-nu-exista-bani-pentru-operatia-salvatoare.html

Pe 18.06.2010 in JURNALUL NATIONAL: http://www.jurnalul.ro/stire-pagina-de-suflete/lupta-pentru-laura-sa-o-ajutam-sa-i-bata-inima-mai-departe-547037.html

scrisoarea medicala

6 comentarii:

  1. imi pare rau pentru situatie, dar nu disperati, mai sunt si alte persoane care au reusit.
    Multa putere, si curaj, si rugaciuni sincere la Dumnezeu.

    Incercati va rog si aici: http://www.saveachildsheart.org/18-en/Sach.aspx
    (eventual sa sune cineva care vorbeste bine engleza la filiale)
    sau poti cere ajutor si la http://www.sansalaviata.ro/index.php


    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. IN ATENTIA PARINTILOR CARE AU COPII CU PROBLEME CARDIACE
    In acest moment exista in ISRAEL o clinica medicala ce are o fundatie independenta ce strange fonduri internationale pentru a
    PLATI OPERATII DE CORD PENTRU COPII , IN ACEST MOMENT SUNT STRANSE FONDURI ENORME PENTRU CAZURILE DIN ROMANIA
    Site-ul fundatiei este :
    http://www.saveachildsheart.org/
    http://www.saveachildsheart.org/202-en/Sach.aspx - detalii Save a Child's Heart Israel

    Se asigura costurile pentru operatia in sine, tratament complet pre si post operator, cazare pentru un parinte.Parintele si copilul platesc doar biletul de avion dus-intors !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stim de aceasta clinica! A fost prima la care am sunat si am si trimis e-mail, atat noi cat si medicii de la Bucuresti! Dar nu am primit niciun raspuns.
    Singurii medici care ne-au raspuns au fost cei din Viena, unde este programata pe data de 28.06.2010!
    Dumnezeu sa ne ajute!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand am vazut cazul fetitei mi-au dat lacrimile.
    Bine ca in Romania exista baruri si tot felul de bodegi si lume care le frecventeaza si zice ca nu are bani...Sa fim seriosi..Si pe criza asta cand se ia painea de la gura oamenilor ....undeva intr-un buzunar se gaseste o suma care pentru noi este neinsemnata dar pentru Laura reprezinta o sansa la viata.Desi am 17 ani o sa fac niste fluturasi si o sa ii impart pe und elocuiesc eu.Banii pe care ii strang vor fi pusi de mama mea in cont.


    HAIDE LAURA STIU CA POTI!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am postat si eu articolul pe blog-ul meu.Am indemnat oameni care s-o ajute pe micuta,am ajutat si eu la randul meu.Este foarte frumoasa,are o sansa la viata,nu merita sa ii sfrangem aripile de fluturas din cauza rautatii.
    Iti tinem pumnii Laura !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ati incercat in BAD OYENHAUSEN - DORTMUND, DR. CHIRURG EUGEN SANDICA? Baietelul nostru a fost operat aici, a avut tetralogie FALLOT si canal atrio-ventric comun. Op a durat 9 ore si a fost un succes!In Ro se fereau sa faca operatia.
    Adresa de email este:esandica@hdz-nrw.de.
    Va rog trimiteti descriere caz si doc atasate.
    Multa, multa sanatate si putere! Dzeu sa va ocroteasca!
    L.Mazdrache

    RăspundețiȘtergere